Presentació

Benvingut/da a Col.lectors Club

Col.lectors Club és una associació d’aficionats al col·leccionisme creada per ajudar als nostres socis i usuaris a catalogar i ampliar les seves col·leccions i també per poder compartir-les amb els altres membres de l’associació.

A Col.lectors Club podreu trobar col·leccionistes d’objectes molt diversos, les histories dels nostres membres són bastant coincidents, ens agrada col·leccionar per preservar els nostres records i objectes mes preuats, les joguines amb les que jugàvem de petits, les revistes i els còmics que llegíem o altres objectes relacionats amb marques comercials, cantants o pel·lícules que em pogut gaudir al llarg de les nostres vides.

T’oferim un punt de trobada amb altres col·leccionistes,  seccions dedicades a informar-te de les activitats del Club, de fires i trobades de col·leccionisme i un apartat on podràs compartir la teva col·lecció i on també trobaràs una base de dades dels diversos objectes de col·lecció als que estem aficionats.

Esperem que gaudeixis de la teva afició i la comparteixis amb nosaltres.